Thursday, September 30, 2010

kemusnahan

aku terasa amat bersalah kat sorang kawan aku ni. mula mula, dia meminta pertolongan kat aku untuk tengok apa masalah belog dia, lepas aku tengok tu, aku pon try la godek godek sampai pening kepala otak aku. dia kata buat je apape asalkan boleh jadi seperti sedia kala. aku mencuba sedaya upaya aku. tapi tak berjaya jugak.

aku mintak tolong kat sorang kawan aku ni, dia kata biar dia try pulak. last last habis hancur blog dia. keadaan makin kucar kacir dan akhirnya kitorang meminta maaf atas kelemahan kitorang.

kitorang mintak maaf ye sebab tak dapat nak menolong malah memusnahkan lagi keadaan.

2 comments:

  1. pew name blog die. nak tgk gak ciri2 kemusnahan tuu .

    ReplyDelete
  2. awak . jgn nangis eh . tk hancuq . kucar kacir je . pening . hehe . tp thanks sgt about your cooperation .

    ReplyDelete