Wednesday, September 29, 2010

Affan accident?

berita ni aku baru dapat pagi tadi dari tuan yang accident. bangun pagi pagi dah dapat berita buruk. haihhhh.
"wehh kau tau tak aku accident?" mak aihhh. dia punya cerita, aku fikir dia main main. sekali dia suruh la aku bukak page dia. jadi stalker kejap. ahahah. tengok member dia semua cerita pasal accident. lepas tu aku suruh la dia cerita dari A sampai Z,

macam mana dia boleh accident??

Affan nak pergi beraya kat KL, dia gerak tiga kereta. dia lalu kat Federal highway. jalan sesak. sekali dia tengok kat belakang dia ada kereta laju je ke arah dia ni. dengan selamba dia langgar kereta Affan, Affan pon follow langgar Myvi. yang langgar Kelisa Affan tu kereta Kelisa jugakk.
Kelisa tu orang perempuan india yang bawak. yang aku tak tahan tu alasan dia tu. ada ke dia cakap dia tak sempat tekan brek sebab kaki dia sakit. dah tau sakit tak payah la bawak kereta. bodoh betul! kereta Myvi tu menurut sumber adalah sebuah keluarga. ada anak kecik pulak tu. kesian betul. yang depan sekali haa, cina. hahaha. semua kaum ada.
[sumber dipetik dari Yahoo Messenger]

tapi Alhamdulillah la si Affan tu selamat. aku tanya dia, dia cakap kaki dia je sakit. tu pon sekejap je. kira konon konon kau dah habis kuat la haa? ahahaha. selamat kau takde apape wehh. kalau nak tau cerita lagi details boleh la tanya si Affan tu ye.
ini gambar gambar yang dia bagi kat aku tadi



menurut tuan empunya kereta lagi, kereta dia didapati total lost.  aduhhhh.
kereta apa pulak kau pakai lepas ni Affan?? hehe.

moral of the story : "janganlah kau bawak kereta sewaktu kaki kau tengah sakit!"


1 comment: