Wednesday, September 29, 2010

Maher Zain live in Malaysia !

botak macam aku .

Maher Zain?? siapa dia ni? adik beradik Ziana Zain ke?? atau abang Anuar Zain?? tapi takde muka melayu langsung dia ni. bila dikaji secara terperinci, baru aku tau dia ni kembar aku. haa, itu dia kembar aku dah nak datang Malaysia dahh. dah lama aku tak jumpa dia ni, dulu masa kecik kecik aku selalu je main guli. tapi bukan dengan dia ni laa. HAHAHA!

sape dia ni sebenarnya? aku pon tak tau. yang aku tau dia ni penyanyi je. beberapa bulan sebelum puasa aku tengok kat kereta bapak aku ada pasang lagu. aku tanya kat bapak aku "lagu siapa ni ayah?" "ntahla, ayah main beli je, budak yang jual tu cakap sedap, ayah pon beli jelahh" "laa yeke, Sami Yusuf ke?" "bukanlah, ape ntah nama dia, Zain..ape Zain ntah" " ohh, Maher Zain ke?" "haa, tulah dia.." semenjak dari tu, kereta bapak aku asyik la dengar lagu dia ni.

aku bajet mesti ramai gadis gadis datang nak tengok kembar aku ni. HAHA!

No comments:

Post a Comment