Saturday, November 13, 2010

apa kata survey ?

dengan secara rasminya aku dah habis peperiksaan terakhir untuk semester kali ini. lebih kurang 3 hari aku dah tak jejak bumi TTDI Jaya. apa aku buat? makan, tidur, menganga. macam takde masa depan. lagi pulak, ada yang cuti ada yang tak cuti sahabat sahabat aku.

planning semua nak habis best, tapi biasalahh, kita je merancang. cuti ni masih tak berapa pasti nak buat apa sebab duit poket dah mula kering. sakit jugak dah ketiadaan duit ni. nak pergi mana mana mesti kena fikir dua tiga kali. sekali keluar, rm10 mesti kena lesap punya. si Mal nak ajak pergi vacation kat mana ntah. itu sangat tidak bolehlaa memandangkan baki akaun aku dah tinggal beberapa helai je.

kalau ikut budak budak lain pulak, nak ajak pergi waterfall. tapi dah clash hari pulak memandangkan Syauqi kena balik Melaka sebelum Raya Haji ni. yang si Kaer pulak balik lepas Raya Haji, macam mana nak gerak sama sama pulak kan? tak best kalau tak cukup orang. Syauqi tu aset kalau nak pergi hutan. hahaha.

haritu lepak mamak kokonon nak discuss, bukan apa, senang sikit kalau dah berjumpa kan. tapi last last, makan, borak borak chow. lain jadinya. borak borak tu takde hal lahh sebab semua dah lama tak jumpa Syauqi tapi last last benda yang nak dibincangkan tu takde.HAHAHA! macha gila perangai. lain nak dibincangkan, lain pulak yang jadi. hahahha.


so, kata survey tu tak dapat nak didengar memandangkan cerita lain yang keluar. hahahha.

No comments:

Post a Comment