Saturday, October 30, 2010

demi MASA

1991 , 1995 , 2004 :D

aku suka tiga tiga jam ni. paling aku sayang yang tengah tu sebab dia limited edition. ahahha, semua aku sayang sebab semua tahun rare tu except yang 2004. tapi kira lama la jugak tu kann. hhahahaa. haaa, dapat jugak aku membuat koleksi jam tangan. seronok jugak main kumpul kumpul jam tangan ni. hobi baru aku kott. tapi baru ada tiga, lagipon buat apa kumpul banyak banyak. aku bukan ada banyak tangan ponn. hahahaha.

jam tangan bagi aku adalah salah satu dari barang yang perlu aku ada. walaupon aku memang sukar nak tepati masa. at least aku tak terkebil kebil seluk tangan dalam poket pastu tengok fon. nak kena unlocked dulu la bagai. hahaha. sangatlahh leceh. baru baru ni aku tak pakai jam dah berapa lama dahh, tangan kiri aku asyik dok membelek tangan kanan je, ingat ada jam. hahaha. tetapi dengan berkat kesabaran aku dapat lahh membeli lagi seketul jam tangan. alaa jam tangan bodohh je.bak kata Hanis Zalikha, ni jam tangan zaman dia sekolah dulu. dia lain aku lain. hahahaha.

jadi pada sesiapa yang tak suka pakai jam terutamanya Atok, cuba la try pakai. best kott! HAHAHAH !

3 comments:

  1. perghh!! jam sumpah!! COOL giler kot!!
    haha!! ak pon suke jam weh :D
    hahahaahaha~

    ReplyDelete
  2. klu suka kumpul jam jom le nengok koleksi jam sy
    http://belibelahonline.com/?wpsc_product_category=jam-tangan

    ReplyDelete