Friday, October 29, 2010

Sepak Bontot (Kick-Ass)

dah tengok cerita ni? aku tau aku sangat ketinggalan untuk menonton cerita lawak ni. aku ingat tarikh cerita ni keluar kat cinema Malaysia pada 16 Julai 2010. sebab time tu aku tengah keluar dengak rakan baik aku, Kaer. aku selalu sangat la ketinggalan bab bab cerita baru ni. bukan apa, aku memang malas pon nak tengok kat wayang. kalau datang mood nak tengok barulahh aku tengok. tapi selalunya memang tak pernah datang pon mood tu. hahaha. okay balik kat cerita ni. aku tengok kat komputer je. ada orang download aku  dengan pantas rembat letak kat thumb drive aku. hahahha. terima kasih botak !

bagi aku cerita ni pon boleh tahan bestnya, hero dia dah macam bukan hero dah aku tengok. yang betul betul hero dalam cerita ni aku tengok Hit Girl yang comel tu. aku suka kott kat minah tu. sangat comel ! dapat jumpa dia memang aku terus nak try mintak couple. dapat tak dapat tu belakang kira. hahahha. paling tak boleh blahh aku tengok yamg mamat pakai costume merah tu. bajet nak jadi hero tapi macam bodohh. muka taknak macam mamat bunkface pulakk aku tengok. hahaha. dah laa macam bodoh, ada hati nak jadi superhero, nasib baik bapak dia kaya. hahaha. aku pon tak tau nak comment apa tentang cerita ni. walaupon ada unsur unsur 18 tahun ke atas. biasalahh tu, mat saleh kan tengah sebarkan propaganda diorang tu. ada adegan 18 tahun ke atas, tapi tiba tiba klasifikasi cerita ni jadi U pulak. untuk umum. kalau parent aku tengok part part yang tak senonoh tu mau kena beduk aku. hahaha.

I LOVE YOU HIT GIRL !

No comments:

Post a Comment