Monday, June 21, 2010

hadiah

sembilan haribulan jun adalah tarikh paling keramat bagi aku. ia cukup bermakna bagi seseorang insan yang berjaya menjadi seorang insan yang paling baik antara yang terbaik [ayat bangsat]. sebenarnya ni tarikh birthday aku. selama aku menyambut ulang tahun kelahiran pada setiap tahun [waktu aku dah besar], paling power pon aku dapat adalah pesanan ringkas yang membawa seribu satu makna dalam hidup. "bro! happy birthday, semoga kau panjang umurlahh.." macam-macam lagi jenis ucapan aku dapat. aku memang hargai apa yang korang bagi tu. at least korang ingat kat aku kan. hohohoho. cuma ada sekali aku dapat dari seorang kawan, dia bagi aku mug. fuiyoo mahal tu! tapi sekali jelahh. hahahahahaha.

tapi tahun ni aku dikejutkan lagi dengan hadiah yang tak diduga. "ish, macam budak-budak pulak nak hadiah hadiah. malulahh sikit." hahahaha. bukan aku yang mintak. tapi orang dah bagi kita terima lahh dengan redha dan hati yang terbuka. rupa-rupanya Kaer, Fawwa ngan Anyss dah pakat nak bagi hadiah. kepada korang bertiga, terima kasih laa sebab sudi habiskan duit beli hadiah. hahahaha. aku janji aku jaga elok elok si FIKA tuhh. hahahaha.

aku nak wish kat Ikram Hatta "HAPPY BELATED BIRTHDAY IKRAAM !!" err, macam tak boleh blahh gila wish untuk diri sendiri. -_-'

No comments:

Post a Comment