Monday, June 7, 2010

15 May 2010 ^^,

yeah ! tanggal 15 mei haritu adalah hari bertemu pelanggan. haha. sebenarnya hari tu adalah hari di mana aku dan Kaer jumpa dengan gadis gadis meletup Kolej Shahputra. meletup ke?? haha. okay tak kisahlahh diorang tu macam mana kan. yang penting haritu adalah antara hari seronok tahun 2010. hahaha.

ceritanya bermula macam ni lah lebih kurang, aku ada kenal Farahin atau nama gedik dia Fawwa kira dah lama dah. setelah beberapa tahun kitorang peram perasaan nak berjumpa akhirnya ada satu temu janji telah diaturkan pada tahun 2010. (yeke ??) padahal dah lama dah kawan. beberapa bulan sebelum tu ada satu lagi kawan baik dia pon berkawan dengan aku nama dia Anyss. [ohh hot jugak aku ekk walaupon tak hensem! HAHAHA !!] okay okay jangan merepek ye Ikram.

satu hari kitorang plan nak jumpa memandangkan diorang pon pulang ke rumah diorang. aku pulak call Kaer cakap ada awek nak jumpa, Kaer dia memang selalu on je. tu yang seronok tu bawak dia. aku memutuskan untuk park kereta kat rumah Kaer pastu naik motor. aku memang tak tau area Kl ni jadi aku pikir jumpa dekat Pelita KLCC tu. tunggu punya tunggu punya tunggu diorang tak sampai sampai lagi. aku ngan Kaer pikir macam dah kena game dah kan. tapi aku dah pesan kat Anyss sape lambat dia kena belanja. mungkin sebab alasan tu diorang tak datang kot. hahaha. maklumlah, time tu aku dah melantak mee goreng mamak dah.



"haa diorang ada kat belakang tu dohh, aduhh ramai je. aku rasa tulahh.." ujar Kaer kat aku pastu aku pon toleh la tengok. sekali ada sorang membe dia nama dia Mira datang terus kat kitorang tanya "ni Ikram kan??" aku yang dah jadi bangang sementara tu pon terus je angguk sambil carik lagi dua orang gadis. hahaha. ada ke diorang dok tercegat kat tepi tengok kitorang. hahaha. mungkin diorang tengok aku ngan Kaer hensem sangat kott! HAHAHAH !! Ikram, jangan merepek lah bodohh! okay okay.

macam biasa bila dah lepak lepak kenyang, terus la nak pergi ke destinasi lain pulak. yang lagi best tu Anyss memang betul betul belanja. alahaii aku tau aku melantak banyak banyak. hahaha. apape pon thanks laa Anyss ye! yang sahabat karib dia tu asyik nak ngorat mamak je kerja dia. hahaha. kitorang pon jalan jalan pusing KLCC sambil tak tau arah tuju nak kemana. sekali Anyss ajak pergi pergi tengok wayang kat Jusco. tengok cerita 'Nightmare on Elm Street'. aku pulak terus ada masalah pendengaran memandangkan aku duduk sebelah Anyss time tengok wayang tu (paham?). haa dia menjerit la apa lagi. hahaha. memang sakit la. aku rasa macam aku ada sebelah hantu time tu. peritt peritt. haha.


okay setelah habis cerita tu, si Anyss ajak pergi uptown Danau Kota. kitorang pon followlah diorang. saja jalan jalan nak habiskan masa. lepas tu semua pulang ke rumah masing masing. aku ngan Kaer pulak buat kerja gila pergi lepak Pelita KLCC balik. hahaha. macam bodoh dah takde hala tuju dahh masing masing. konon menunggu pagi. haha.

setelah selesai menunaikan solat Subuh di masjid KLCC, lepak kejap dekat Tasik Titiwangsa. tengok orang jogging. kitorang pulak dah macam gay dah lepak dua orang je. hahaha. tepat pukul 11.30pagi aku sampai ke rumah lalu pergi ke bilik paling heaven untuk tidor. hahaha.

aku akhiri post aku kali ni dengan satu lirik lagu dari The Everly Brothers, aww aww. haha.

EVERLY BROTHERS - ALL I HAVE TO DO IS DREAM (1958)
Dream, dream dream dream, dream, dream dream dream
When I want you in my arms, when I want you and all your charms
Whenever I want you, all I have to do, is
Dream, dream dream dream
When I feel blue in the night, and I need you to hold me tight
Whenever I want you, all I have to do, is
I can make you mine, taste your lips of wine, any time, night or day
Only trouble is, gee wiz, I'm dreamin' my life away
I need you so that I could die, I love you so, and that is why
Whenever I want you, all I have to do, is
Dream, dream dream dream, dream
I can make you mine, taste your lips of wine, any time, night or day
Only trouble is, gee wiz, I'm dreamin' my life away
I need you so that I could die, I love you so, and that is why
Whenever I want you, all I have to do, is
Dream, dream dream dream (repeats out)

No comments:

Post a Comment