Sunday, April 25, 2010

How dare you !!

bajet tengah hot terus nak cakap mat saleh. haha. macam bodoh..


                       pranggg !!! woi ! sape baling tuh??! 

itu persoalan pertama yang timbul kat kepala otak aku dengan mak aku time kitorang kat opis mak aku. ape sebenarnye dah berlaku kan? prangg ! woi! woi! (ni bukan aku,tapi bangla carwash) rupanya diorang pon kena ganggu dengan makhluk tak bertamadun ni. bila aku cuba try test (aku rasa tiga tiga ni sama HAHA ! ) tengok kat tepi tingkap, aku nampak kelibat 2 ekor budak kecik sorang berbaju kuning sorang berbaju biru..

 
dua orang kat atas ni takde kena mengena. harap maklum

ada laa 2 hamba Allah ni main baling baling batu kat cermin! wehh bapak korang tak ajar tamadun islam ke?? ke pendidikan sivik ke?? ape ke?? ke bapak korang sibok carik duit sebab nak kejar BMW 7series?? sampai anak ntah ke mana pon diorang tak tau. budak2 zaman sekaran tak payah laa main baling batu. korang dah terlebih moden. mainlahh psp ke. wii ke. pegi cc layan counter strike ke. ps3 ke. ini takk. sibuk nak main baling batu. kalau batu tu kecik takde hal. ni sampai pecah berlobang tingkap kau baling. aduhh. sedih aku tengok! bila aku kejar dah lari pulak budak tu. bila aku tanya mak indon, dia kata dia nampak, tapi bila aku tanya mana budak tu lari dia diam. letih laa aku nak cakap ngn indon ni. nak kata tak paham bahasa dah dekat 6 tahun menetap kat sini. pastu ada laa pulak brader mane ntah  tanya aku soalan bodoh "kenapa ni dik?". aku rasa time aku explain kat mak indon tu dia dah dok tercegat sekali dengan kitorang. lagi mau tanya. aduhh. letih lah! ntah ntah anak kau kot??!


No comments:

Post a Comment