Thursday, April 22, 2010

1..2..3..4..5..6..days more (sampai mana aku tak tau)

ohhh . sekarang ni musim orang menghitung segala macam benda. ada yang menghitung hari nak birthday laa,ada yang menghitung hari nak worldcup laa, ada yang menghitung hari..detik demi detik..masa ku nanti apakah dayaa..(lagu sape ntah) dan macam-macam lagi. ye aku mengaku yang aku pon sibok hitung itu hitung ini. tapi apa yang aku hitung semua lambat lagi nak jadi mcm besday aku lambat lagi(9/6 -bagi aku hadiah haa HAHA ). worldcup pon lambat lagi(11/6/2010). tapi ada satu je yang paling dekat yang aku hitung, FINAL EXAM !


haha, itu yang paling menakutkan aku. sebab kalau gagal kena repeat, tak macam spm, gagal je still habis sekolah. hahaha. tapi yang aku heran dengan perangai aku ni kan. bila aku sampai je rumah aku tak fikir sangat pasal final ni. aku fikir macam "lepak laa, study week kan ada". tapi bila sampai kat kelas bukan main takut lagi. rasa macam dah dekat gila. haa ni yang pelik ni, apesal pelik aku pon tak tau. kalau bawak jumpa bomoh pon belum tentu dia boleh setelkan masalah aku. tak tipu punya. haish. hari tu semakin mendatang tapi persediaan belum ada lagi. takkan nak harapkan kat study week je kann. susah..susah, so doa-doakan lahh aku ni jadi budak yang rajin belajar. amiinn . jadi sementara masa masih ada, apakata kita ulangkaji ya ! hahahahahahaha. (tertekan sangat-sangat)

2 comments:

  1. ko pandai..ko ta paya stdy..sbb kiteorg kwn ko! kite lebey kurang jew..dala,..tapaya stdy...ko lepak jew.. taw2!! takat final nak cuak watpe? rilek a...(menyetan ++ menganjeng) mood=membhabi + malu la plak... ^^,

    ReplyDelete
  2. hahaha . jahat doe korang . down terus semangat aku nak belajar . HAHA !

    ReplyDelete