Tuesday, April 6, 2010

BAND OF BROTHERS !




haaa. cerita ni aku baru je habis tengok pada petang 06/04/2010. hahaha. ye aku mengaku aku ketinggalan yang teramat sangat. tapi takpe, sukahati aku lah kann. kau peduli apa kan. ni semua sebab atok yang suggest kat aku suruh tengok cerita ni. kalau tak memang haram laa aku nak tengok kan. kalau aku jadi juri aku bagi '2 thumbs up !!' haa. macam cover dvd cetak rompak, ada je konon-konon orang komen cerita tu best lah, terbaik tahun ni lah. apelah. macam-macam. konon nak bagi orang teruja tengok movie tu laa. sekali bila beli cerita macam hampeh je. letih betul.

berbalik kepada cerita BAND OF BROTHERS ni. sekarang ni, setiap kali aku balik dari kelas. aku mesti nak tengok cerita tu.aku suka tengok sorang-sorang. baru soul tu mari. haha. tutup semua jendela, bukak kipas lah bagai ape semua tu. yang paling best volume kena kuat walaupon tgk pakai tv cap ayam je. 14" pulak tu. tapi bila korang pasang kuat-kuat. dah macam korang dekat sana sekali kott ! tak payah beli tv plasma besar-besar. rugi-rugi. haha. tengok punya tengok punya tengok, hari dah malam pon aku tak sedar. punyalah aku hayati cerita tu.[walaupon takde subtitle melayu] HAHA! bab paling tak boleh blah tu aku tgk part 8 kalau tak silap, orang german kena kurung kat satu kem tahanan. pehh !! gila menyiksa. pastu mat salleh amerika ni pon konon-konon paling baik kat dunia ni kan. diorang pon selamat kan mangsa-mangsa tindasan tu. cehh. taknak mengalah pulak. tapi lantak korang lah. korang punya cerita kann. hahaha. last sekali dapat jugak aku habiskan cerita ni.
thanks to atok sebab suggest aku suruh tengok cerita ni. memang berbaloi-baloi. HAHA !

No comments:

Post a Comment