Sunday, October 18, 2009

open mosque??

haaaa..
lega rase nye dapat berak td.daripade smlm aku teran xkuar2.
smlm punye la letih tp sronok.maklum la smlm ade open mosque.
open mosque?? haha.rumah terbuka masjid la.masjid al-falah kt sj.
aku atok mal ngn haziq la yg buat keje.ade la unggas skali.
saje suke2 nak tolong.
peh mmg letih.mmg ramai gile yg dtg.
kitorang jage booth nasik briyani.mmg power org msjid masak.
briyani ngn kambing ngn ayam berempah!.mmg la terliur aku.
smpai aku pon xdpt nak merase.dgn mcm2 prangai manusia lg.kitorang jage tmpt pompuan.
mmg mcm2 krenah.org suroh beratur diorang wat dunno je.sakit je ati.tp mmg kne besabar la kan.perangai org la kan.
tp sblm kitorang kne jage sume2 ni.
kitorang g open rest pulak! haa open restoren.
die bg mkn free je.mmg melantak la kitorang mkn.
perot da busat baru mau pulang.
lps tu kitorang g umah pak ali.
otai nasi kandar!.first time aku mkn nasik kandar.mak aih.mmg la ade kick.
pastu da mlm baru la stat keje kat masjid.
kitorang 4 org satu team campur ngn bangla 3org.kepale kitorang ade sorng uncle ni.mmg shempoi naa..
sian die.die suro org bratur tp diorang wat bodo je.saba je la uncle ye.
aku ngn aziq dgn ade sorang abg tu bg nasik je.mmg sronok.keja xbrenti.mmg xsempat nak rehat.
orang berator je nk makan.
last skali da setel sumer kitorang pon nak balik.
ade sorang brader tu namenye firdaus anak tokei ali berkat die mntak num tepon kitorang.die kate kalo ade pape die nak mintak tolong la kalo ade gathering2 ni kan.kalau ade sronok la kan.hehe.
apape pon aku nak ucap trimas kat bpak aku.die la yg bgtau mnde2 ni.ajak gi situ sini.
last2 pemuda nak amek kitorang utk tolong2.ok la kan.earn money la sket kan.hehe.ok la aku dah letih ni.
mlm td lawan bola lg.so aku mau smbg tido out!

No comments:

Post a Comment