Saturday, October 10, 2009

oh open House!

haa..
harini aku g umah zue.
die wat open house.maklum la skrg ni mmg musim org byk duit.
bg makan free aje.mmg syok!
aku,atok,haziq ngn syed pegi pkol doblas.
makan mcm2 tuh! sementare tggu dak2 lain.kete pon da kne block.mmg xleh nak kuar awal laa..
diorang mmg lambat an.pkol 2lbh baru smpai.kepale otak diorang!
seb baik aku penyabar[hehe].
makanan mmg mcm2.maklum la old timer yg masak.mmg la sedap2.
nenek kau mmg rock la zue!
sementare tggu diorang dtg kitorang pon borak2 ngn zue.
sat g zue tunjuk pic kezen die.comel la jugak.aku main2 ngn zue ckp nk jmpe kezen die.
tp kezen die xdtg ptg laa.
so aku balik.dlm pukol 8lbh td zue call aku.ntah mane die dpt num fon aku tah.aku pon xtau.
ade ke die suro ckp ngn kezen die.aduh!! malu la beb! hahahaha.cam bodo je kan malu2 pulak!
haish.masalah2.
anyway thnx alot zue! nenek kau mmg power!
haha

No comments:

Post a Comment