Tuesday, October 13, 2009

Bengkel oh Bengkel!


haa..
harini aku ade bengkel lagi.lagi2 bengkel.
projek yg dah lame berlalu baru la berapa pratus yg siap.
xde org guide kan.so mmg buat rilek je.hahaha.
aku pulak??
mcm biase la.merayau tgk diorang wat keja.dari pukol 2~6 mcm ni jelah yg siap.hahaha.seronok.tp yg paling aku rase mcm semak dak bajet hebat! konon bgs pastu perli2 plak.pelaq btoi! haha.
mmg dah jangka xkan siap kan.lecturer ntah mane ntah.mengandung ape?? die xde xpe plak.kite lambat sikit cam sial je die maki2! haish mcm2 la.gile ape?

mmg bosan la.bile ade hari yg best?xde pon.
hahaha.kelas agama pon td sronok la.cite pasal berstuboh.mmg la dak2 suke! lg2 mtd tu.bkn main galak die.hahahaha.
okla.nt kalo aku rajin aku cite psl camane leh dapat name lets pisang ni.
msti ade cite kan.so nnt2 aku cite.panjang tu citenye.mmg bersambung2 la jwpannye.hahahaha.
ok la.selamat hari raye! hahaha

No comments:

Post a Comment