Thursday, October 29, 2009

hujan lobat??


apa kaba semua?? kaba baik cikgu! bgs2!.skrg ni musim xmenentu.kejap panas terik.kejap ujan lebat.
hari tu ujan lebat yang amat2.xpernah lagi aku rase ujan camtuh.dengan kilat sane sini.yang lagi best tuh.kilat tu mmg aku nmpak dpn mate aku! masya-Allah.kuasa Dia.mmg power.
time2 tu aku dah la drive sorang2 lps anta atok.afan pulak ajak lepak2.
tu yang aku patah balikdari puncak g ke s.alam..
mmg teramatlah ketakutan kerana hujan tu xmenunjukkan sebarang ke-slow-an nye.
tuhan jelah tau camane aku rase time tuh.
dalam perjalanan aku nak ke s.alam tu balik,aku folow je bontot lori.sbb xnak aku ketinggalan sorang2.
hahaha.
tapi yang paling ajaib nye.dalam petir sabung menyabung tuh.bleh plak ade jammed kat jalan tuh.
aku dah xpk ape dah.aku pk eksiden jelah.
sbb mmg kekadang jln licin kete out of control la kan.
mmg lame xbegerak tp yg heran lane sblh begerak seperti biase.
dlm lbh kurang 15min gak la aku berenti je.mmg xleh nak wat ape.
skali tgk2 lane kitorang pon begerak.
rupe2nya orang tgh nak baiki jalan.
BAIKI JALAN??!
dah la lebat gile babi.diorang steady je wat keje.mmg hebat la diorang.mybe dapat duit lebih kot!
who knows?.
setibanya aku kat s.alam ujan hanyelah renyai2.malu2 kucing la tuh.hahaha.
~end of the story~

No comments:

Post a Comment