Thursday, May 13, 2010

minggu perah otak .

shret shrett sheerrtttt sssshhhhhhreeettt !!. kalau nak tau, itu adalah bunyi otak kena perah. kalau tak percaya dipersilakan try! tak salah kan kalau mencuba. hehe. pantas betul masa berjalan. dah rasa macam berlari pon ada sebab terlalu pantas masa tu berjalan. tau tau je dah nak final exam. rasa macam baru dua hari kelas untuk sem ni start (penipu). tiba-tiba study week pon dah nak start. tapi yang aku bosan tu dalam sedap-sedap orang nak buat revision still ada kelas lagi. macam mana aku nak ulangkaji pelajaran?? (ayat bajet belajar) hahaha. ada kelas itulahh ada kelas inilahh. macam-macam. nasib baik ada tambah markah. kalau tak memang aku tak datang la jawabnye. hahaha. nak harap kat final, bila aku belek nota aduhh macam tak belajar ape pon. sikit je nota aku. hahaha. kepada kawan-kawan kelas aku ke atau yang nak ambik final exam ni baca post ni. aku nak wish korang good luck wehh !! HAHA !

No comments:

Post a Comment