Monday, March 22, 2010

vernier calliper punya hal .

kira jangan tak kira ya !

hahahaha, setelah seminggu mid term break berlalu akhirnya otak kembali mengusut pada hari ini. mana tak nye, pagi tadi dah ada test, ahahaha. takde preparation dan jawab pon hanye menggunakan akal yang telah dikurniakan oleh Allah [paham-paham sendiri la kan] hahahaha. dah tu aku pulak boleh lupa harini ada bengkel. lecturer suruh bawak vernier calliper utk kelas amali petang tadi.aku time exam memang dah tak pikir ape da tadi. aku fikir nak balik ambik je tapi ade kelas agama pulak tu. setelah lame aku berfikir last skali aku buat decision yang aku nak burn kelas agama. ahahaha. punyalah kuat syaitan menghasut kan?? bukan ape. kalau pegi kelas agama bila pulak aku nak cekau menatang tu kan? mane sempat. jauh tuu..

setelah exam tadi habis aku ngan atok pon mulakan langkah bijak burn kelas agama. kitorang bawak alang sekali sebab lecturer bagi permission suruh dia balik. maklumlaa org jalan naik wheel chair kan. dapat la simpati lebih. hoho. sial je ayat kan. lepas dah amik calliper tu kitorang patah balik sebab nak g bengkel. 

susah gila nak kira kot ! pening kepala .
 rupa-rupanya harini kitorang kena kira saiz buluh yang telah dihancurkan. fuhh bukan main mencabar lagi! tak tipu punya. ahahaha. mane tak nya,dia nak carik 100sample!! memang boleh juling kot mata. abe tadi sampai tejatuh sebab da telampau pening sangat.ahahahah. sampai kat aku,saddam ngn atok. kitorang gunakan khidmat main cengkelat [main tipu]. ahahaha. yang best nye tu aku main cengkelat tapi aku punya hampir tepat! hebat jugak aku. ahahahaha. buat punya buat sambil ditiup angin kencang sebab hujan lebat. akhirnya lecturer suruh berenti sambung lain kali. ahahaha. aku bukan main segar terus dgr ayat macam tu. tu maksudnya dah nak balik dah tu. ahahahaha. then kitorang pon pulanglah seperti biasa. ahahaha.






No comments:

Post a Comment