Thursday, March 18, 2010

alang di PRINCE COURT ?!

"pergh !! ini hotel ke hospital ??" persoalan pertama yang terkeluar dari bibir aku. bukan main cantik lagi hospitalnye. hahaha. memang SIHAT la kalau duduk sini.

alang ( bukan nama sebenar ) dia bagi mesej ringkas kat kitorang yang dia akan buat operation kat prince court. aku pon tertanya-tanya kat mane hospital tu kan. pastu dia cakap dekat dengan klcc. aku mengiyakan je ape dia cakap. [padahal tak tau] ahahah. aku tak puas ati aku tanya mak aku bila aku balik. "mak! prince court kat mane?" mak aku dengan penuh semangat cakap " dekat klcc , ehh sape yang sakit? itu tempat bukan calang-calang orang pergi tu!" aku pon mula la menganggap yang alang tu anak orang kaya . ahahaha .
dipendekkan cerita kitorang memulakan misi carik medical centre tu. jalan punya jalan punya jalan jumpa la akhirnya.
 haa ni lah medical centre nye


haa itu baru luaran. dalaman dia lagi lah membuatkan aku rase macam nak sakit je kan. tapi nt kita 'sakit' la nak bayar pulak. ahahahahaha. dah dah ni dah bukan cerita pasal kawan aku ni. 
okay berbalik pada cerita alang. kitorang pon melawat lah dia. ada membe serumah sewa dia yang jaga dia. mak dia pon ada time tu. so kitorang borak2 la dengan dia. mak dia suruh tgk skru dalam kaki dia. mak aih banyak gila kott !! 

aku pon saja open point bodo. "kaye dohh kau masuk sini.." mak dia pon tergelak sinis. "ini pon sebab panel,kalau tak takdenye masuk sini" [gelak ramai-ramai]. mak dia pon mula la bercerita bab price2 makanan kat situ. mak dia cakap nasik goreng seciput je rm13. teh tarik rm3.50. pehh!! terus nak terkencing aku denga. ahahaha. borak punya borak datang lah kawan2 lama alang. mak dia pon kate "korang borak2 dulu.makcik nak turun bawah kejap". tengak dok seronok borak2 datang la pulak orang fisio. dia nak buat fisio kat alang. ahahaha. tengok alang rasa mcm sakit gila je.[memang sakit pon] yela mane tak nya, baru operation semalamnye dah nak belaja jalan esoknya. hotak dia!. ahahaha.okay lah apape pon alang alhamdulillah selamat. tapi siapakah mangsa yang akan menolak alang menggunakan wheel chair nya ? ahahahaha. wait n see!! :)

No comments:

Post a Comment